Imorse när vi vaknade var det snöstorm (typ) ute vilket gjorde att det blev en väldigt seg morgon. För att hålla mig vid gott mod fick jag en kopp kaffe i sängen och sedan scones-frukost av mitt hjärta:) Konstigt att man kan bli så anti allting av lite dåligt väder. Frallan bjöd också på en morgon-puss snäll som han är.
När vi väl kom utanför dörren för en biltur var klockan redan två. Efter lite överläggning bestämde vi oss för att åka till mysiga TROSA! J har bara åkt skridskor i skärgården utanför så det blir premiär för honom.
När vi kom fram tänkte vi ta en liten promenad i "stan" men det var SVINkallt... Fast vackert!
Istället hittade vi in till världens gulligaste konditori.... fyllt av godsaker.
Små supersöta marsipanfrukter var bara några av dem. Trots att jag ÄLSKAR marsipan så lyckades jag hålla mig.
Efter en sen lunch begav vi oss hemåt igen och då passade solen på att titta fram också :)
så i stan fick frallan busa av sig lite i Vitabersparken.
Nu ska vi hem och laga mysmiddag... och den kommer kanske bli historisk, BIG TIME (återkommer om det)!
PUSS/A

Kommentera

Publiceras ej