Även fast det är tre månader kvar så har jag redan påbörjat uppbyggnaden av Lilla C:s garderob. Det mesta har vi köpt själva men även fått en del av blivande mormor, farmor och vänner.  Jag bara älskar de små plaggen och kikar och klämmer på dem nästan varje dag. 
 
 
Nu börjar det snart bli dags att köpa en byrå eller garderob då alla kläderna börjat ta plats. För att få lite överblick sorterade jag kläderna efter storlek. Både jag och mannen var stora bebisar så jag undrar om lilla C någonsin kommer kunna ha de mista plaggen i stl 50.
 
stl 50 - så små och söta!!!
 
stl 56
 
stl 62, tycker de är så mysiga dessa små overaller... oturligt nog är alla i samma stolek :)
 
stl 68
 
Jag tycker det är så svårt med kläderna då man inte vet hur stor han är när han föds, Av någon anledning har det blivit så att vi har mest kläder i stl 62, men räcker det? Mina kompisar tipsat om att inte köpa för mycket då de växer snabbt och mycket kommer inte ens hinnas användas. Samtidigt kan man ju inte springa ut i affärerna och leta kläder när man har en liten nyfödd hemma om han är jätteliten eller om kläderna inte räcker.... Ja ni hör ju hur det låter, man kan bli galen för mindre! Konstigt nog verkar inte mannen lägga lika mycket tid på att oroa sig över detta :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej