Idag är trött bara mitt förnamn! Jag förstår inte hur jag kan vara så trött och vilja sova hela tiden!? Jag borde kanske kolla om jag har någon brist eller så... men jag misstänker att jag motionerar för lite (men det ska det ju snart bli ändring på :) Annars funkar mitt nya Hälsoliv rätt bra... Syndande pyttelite i helgen men försöker trösta mig med att det kunde vart sååå mycket värre :) Jag vet att det här kan låta larvigt men jag är ute efter att bli av med mitt sockerberoende och då är det noll-tolerans som gäller. Just nu sitter jag i soffan och tvingas utstå det hemska programmet på femman som min sambo envisas med att titta på ( Mupparna från Ullared).... När kan man gå och lägga sig????
Hoppas ni har en lite bättre kväll! Kram Gnällfia
ps Fick just ett sms från Megababe som vill ta med mig på roligheter på onsdag - Made my day!!!

Kommentera

Publiceras ej