Nu börjar magen att synas och framörallt märkas på riktigt, Att ta på sig skorna är inte det lättaste nuförtiden och mina converse med all knytning måste nog snart bytas ut mot ballerina eller någon annan lätt "trä i sko". Sedan har sömnen fått sig en rejäl  törn. Jag sover sov ALLTID på mage och förstår inte hur man kan sova riktigt gott på något annan sätt, vaknar säkert 10 ggr på natt av att jag vrider mig och inte kan hitta någon skön sovställning. Att böja sig för att ta upp grejer är i princip omöjligt och då ska vi inte ens prata om att försöka måla tånaglarna, iallafall jämnt och snyggt. Jag kan säker komma på flera "besvär" som magen ställer till det med men ändå så är jag så otroligt GLAD och STOLT över min fina mage, där inne ligger ju vår skatt!
 
Trevligt fredasmys! Själv kom min man hem för några minuter sedan och har redan hunnit somna i soffan så det blir väl jag, frallan och lilla C ikväll som myser :) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej