Nu har jag gått in i 3.e och sista trimestern. Det känns som att jag börjar nå slutet och/men samtidigt känns det som att det är evigheter kvar. Lilla C växer på bra och nu börjar det bli mindre plats för honom i magen vilket redan känns. Ibland är det riktigt obehagligt när han trycker på.
 
Det vi måste göra nu är att börja förbereda ankomsten på allvar, tex måste vi beställa vagnen (har bestämt mig för Kronan Duso/S), och vi måste köpa spjällsäng och skötbord. Jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag ska ha skötbordet i badrummet på badkaret eller i barnrummet. Självklart är det nog mer praktiskt i badrummet men det kommer bli väldigt trångt...
 
Vad gäller namnförslag har vi kommit på några fler; Rasmus, Edgar, Gustaf, Joel och Sandro. :) 
 
 
 
 
 
 
/Love A

Kommentera

Publiceras ej