Hej! Kan inte sova så därför bloggar jag lite om en av sakerna som  upptar en stor del av min tankeverksamhet just nu; Bröllop! Det senaste året har båda mina bästisar gift sig och det verkar vara en trend i min ogivning just nu. Kanske beror det på att vi är i den åldern då man gifter sig?! Eller så är det bara jag som hör vad jag vill höra :) Ja, jag vill gifta mig! Som tur är har jag lyckligt nog kommit en bra bit på vägen och hittat mannen i mitt liv. Tyvärr är vi inte förlovade än (J det här är ingen pik) men jag är rätt säker på att vi en dag blir det.... och att vi gifter oss :) Jag har som de flesta tjejer länge drömt om mitt bröllop men senaste tiden har jag börjat tänka om lite vad gäller själva ceremonin. Det är väldigt oromantiskt men just nu känner jag bara att jag vill bli gift (och det fort) och det får gärna inte kosta en förmögenhet och det ska inte vara en borgligt. Jag är rätt "planerig" av mig och känner att mitt eget bröllop lätt skulle ta knäcken på mig så därför känns ett enkelt och intimt bröllop mycket mer rätt, för allas skull :) Helst skulle jag bara ta med mig familjen och dra till Brasilien och gifta mig där, fast det kräver också en del planering och organisering.... Det bästa vore kanske att bara gifta oss i hemlighet och sen ha en fest för de närmaste!? Åh, jag blir galen, inte konstigt att jag inte kan sova med alla de här tankarna i huvudet... Kanske helt enkelt ska vänta med det här tills jag fått en ring på fingret!
Love A

Kommentera

Publiceras ej