'
Just nu är de synd om min lilla familj. J har sedan några dagar ont i bröstet när han andas.Vi var inne på akuten i torsdags natt och då hittade de inge fel men nu när det gått ett tag och det inte blir blivit bättre tycker jag det är dags att han åker in igen och ber dem göra en ordenlig koll. J är typen som anser att han inte har tid och vara sjuk eller att åka till läkaren så därför är det jättebra att han har mig som tjatar på honom :) Man har ju hört talas om läkare som missat allvaliga saker så bättre att ta det säkra före det osäkra. Sen har frallan på något sätt skadat benet idag så han haltar lite. Han verkar dock lite bättre nu på kvällen så vi avaktar men annars blir det ett besök hos veterinären.
Som avslut piggar jag upp med dessa fantastiska rosor jag såg på vägen till jobbet idag... Skulle vilja fylla lägenheten med dem.
Godnatt! Love A

Kommentera

Publiceras ej