Sä här ser Svenskans framsida ut idag och jag förstår tanken:) Sen jag skaffade min lilla fina iphone förstår jag inte hur jag kunnat leva utan den innan. Det första jag gör på morgonen är att öppna den och se vad som händer, får jag en minut över på dan åker den fram och det sista jag gör när jag lagt mig är att "kolla runt lite". Är det inte olika bloggar är det facebook, Twitter, Wordfeud, nyheter, instagram, draw something, Autodance eller någon annan app jag sysselsätter mig med. Min sambo är intte lika besatt utan spelar mest Worms på mobilen men han är och andra sidan väldigt fäst vid sin dator. När jag var liten var tv:n tidsboven men nu under alla mina utvecklingssamtal är det mindre tid framför datorn som eftersträvas hemma hos eleverna och deras föräldrar... Något att oroa sig för eller bara acceptera?! Jag tänker iallafall fortsätta vårda relationen till min lilla snuttefilt ett tag till för även om jag är lite beroende av den tror jag inte den gör mig mer egoistisk. <3 



Kommentera

Publiceras ej