En av de absolut bästa saker jag vet är att bada. Har bott i lägenhet utan badkar någon gång och då har jag riktigt lidit :) När det är vinter och man är lite frussen är ett varmt bad det enda som kan tina upp en ordentligt (alternativt en varm brasa :). Sedan är det ett fantastiskt bra sätt att varva ner efter en intensiv dag, gärna med någon mysig olja eller badbomb till. I vår nuvarande lägenhet fanns det ett ljusgrönt badkar när vi flyttade in som det var meningen att vi skulle byta ut men det har inte blivit gjort och nu gillar jag det bara mer och mer. Det sätter lite färg på badrummet och passar rätt bra in iden "stil" vi har där.
När vi var i Barcelona hittade vi en söt tavla som passade perfekt in i badrummet.
Nu ska jag ordna lite te och mackor till mig och min darling sedan blir det ett efterlängtat avsnitt av "Revenge". Ha en mysig kväll! Love A

Kommentera

Publiceras ej