Efter jobbet drog jag och min kära vackra gravida bästis till Söder för fika och väskjakt. Preggot som jag kärleksfult valt att kalla henne är ute efter en liten och snygg ryggsäck eftersom hon inte längre varken kan eller ska släpa runt på tunga väskor. Hon är som jag lärare och då måste man ibland ta med sig högar med tungt jobb hem. Tyvärr hade vi ingen lycka i det ärendet så vi kompenserade med en lyxig fika på Tully's Coffee istället, det är ju trots allt fredag.

Vi är några tjejer som bestämt oss för att starta en bokcirkel och första boken ut är Hungerspelen som jag därför införskaffade idag. Jag känner många som redan läst den och alla är helt eniga om att den är grymt bra så förväntningarna är höga. Nu ska man bara hitta lite tid att läsa också...  Ha en trevlig fredagskväll! /Love A

1 kommentarer

Lois

09 Mar 2012 21:52

Tusen tack för idag min bästis!

Kommentera

Publiceras ej