Läste jag nyligen och blev lite smått nedstämd. Just nu känner jag mig som en säck potatis och med all rätt. Senaste tiden (läs året) har jag inte riktigt tagit han om mig själv och jag får således skylla mig själv. Det som är positivt är att nu är bästa tiden på året för att ta sig ur en sån ond cirkel, så nu är det "Du är vad du  äter"  tema för mig! Veckans middagar/Hälsotallrikar har sett ut så här :)
Och snart ska jag också komma igång med springandet :) pepp pepp!
Lite tv nu (Revenge) och sen är det dags för "skönhetssömnen"! Take care!/A

2 kommentarer

Sofia

20 Apr 2012 08:57

såg riktigt smaskigt ut det där, dom där hälsotallrikarna får gärna serveras hos mig :)



Duktig som ska börja springa!!

INSPO

22 Apr 2012 21:23

Herre jäklar, det va nyttiga tallrikar det :)



www.inspo.nu

Kommentera

Publiceras ej