Förra någon tid sen hittade jag en grymt rolig app där man kan mixtra med sin ögonfärg, har för mig att den hette "Eye Color Booth". När jag var yngre var det min högsta dröm att få blå linser då jag var helt övertygad om att jag skulle vara sååå mycket snyggare i blå ögon :) Jag hade också en teori om att man ser snällare ut med bruna ögon, kanske gäller mörka ögon överlag. Ljusa ögon är ju lite "isigare" och "kalla" och "farligare"... Vet inte om det stämmer men kanske! Något roligt var iallafall att efter jag hittat den här appen mms:ade jag en bild på mig med blå ögon till min darling. Rubriken på messet var "Finn ett fel".... och gissa vad? Han fattade inte vad som var annorlunda!!!? Vilken kille, snacka om att inte ha koll på sin flickvän :) I efterhand skyllde han på att han var väldigt trött så för husfridens skull lämnade vi det där :) Han märkte iallafall när jag färgade håret brunt så jag får väl vara glad för det. På tal om ögonfärger... undra vad våra barn skulle få för ögonfärg?!

Kommentera

Publiceras ej