Den här dagen har varit sådär. Mitt "möte" imorse gick bra iallafall så nu kan jag släppa en del oro jag gått och burit på! Annars har jag bara slappat hela dagen, inte kännt mig helt hundra :( Jag undrar om Lillgrisen känner av det för sista tiden har han varit väldigt "klängig". Så här skulle han tex sitta igår när jag målade, nära nära!

 


 

Igår la min kära vän Megababe upp sin middag på bloggen och trots att jag var på väg att lägga mig så blev jag hungrig igen. En av de saker jag och M har gemensamt är att vi båda är vegetarianer, därför kollar jag extra noga när hon lägger ut sin goda mat :) Jag ville ju hur som inte vara sämre än henne så idag beställde jag också "Kärleks chilin" av min man och han fick A i betyg. Duktig kille!
Snart veckans program:
Sleep tight! /A

1 kommentarer

Megababe

13 Apr 2012 08:47

Ha ha, grymt! Och skönt att det gick bra på mötet! :) Kramar

Kommentera

Publiceras ej