Känner att jag håller på att falla tillbaks i tonårsträsket genom att sova bort halva dan. Just nu sitter jag i soffan med min Java och försöker bli människa. Hur som helst blev jag väldigt glad då jag gick in på bloggen och såg att jag fått en fin kommentar från självaste SMÄM . Kolla in hennes fina blogg för hon är grym :) En annan bra sak var att igår fick jag ett packet i brevlådan från "Beauty Planet", inget konstigt med det eftersom jag beställt mineralpuder från dem men det gick alltså hur snabbt som helst!!! Jag beställde i fredags eller lördags (röda dagar) och fick paketet tisdag morgon (måndagen också röd dag)! helt fantastiskt och ingen frakt betalar man. Me like!
Nu ska jag försöka planera resten av dagen så  jag får något vettigt gjort! Ha nu en fin dag! /A

Kommentera

Publiceras ej