Trots att jag såg ut såhär vid gårdagens middag tycket J att jag var såååå duktig!

Jag provade nämligen att äta FISK för första gången i mitt 30-åriga liv!
Såhär såg det ut (jag åt iallafall halva laxbiten...)! Jag blandade laxen med potatis, grönsaker och sås (och  sköljde ner med mängder vin) så jag kände inte riktigt hur det smakade, dock kände jag KONSISTENSEN!!!! Riktigt läskigt!!!
Jag är ju som de flesta vet stolt vegetarian men jag kan hålla med min sambo om att det ibland är rätt tråkigt, speciellt vid finare middagar när han vill anstränga sig lite extra. Jag kommer aldrig att börja äta kött men nu har jag alltså kompromissat (som man tydligen ska i ett förhållande) och har gått med på att prova att börja äta fisk.... Vi får se hur det går men jag är fast besluten att ge det ett seriöst försök. Jag får dessutom något i gengäld (no more details) så det kan det vara värt! :) Hoppas bara att nästa försök inte bjuder på lika mycket dramatik och hjärtklappning. Kram på er!/ A

1 kommentarer

Malin

03 Apr 2012 15:24

Spännande!! :)

Kommentera

Publiceras ej