Idag möttes jag och denna fina tjej upp vid stortorget för en lunch. Vi skulle egentligen äta på Kaffekoppen men eftersom det var knökfullt i vanlig ordninig gick vi vidare till Café Kronan istället. Det blev en lång lunch då vi inte träffats på ett tag och hade en del att ta igen. Efter lunchen tog vi en promenad i solen och vårvärmen. Jag hade kappa och stickad tröja på mig och höll på att svettas ihjäl... me like.
Efter mat och promenad passade jag på att uträtta en del ärenden och sen hem igen till lilla frallan som fått stanna ensam hemma. Igår fick jag ett sug att måla igen men till min besvikelse var lösningsmedlet till oljefärgen slut så de var en av de saker jag innhandlade idag. Sedan blev det målarsudio här hemma tills sambon kom hem med Indisk mat! (Han vet hur man får sin tjej på gott humör <3)

De här två tavlorna målade jag i julas. Har inte kommit på hur jag ska signera dem så egentligen är de inte klara än... Nu ska jag skaka liv i J som tillbringat kvällen sovande i soffan! Ha en bra kväll! Love A

Kommentera

Publiceras ej