Bild: Åhlens.se

 

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, riktigt skönt men samtidigt får jag dåligt samvete när jag sover bort halva dan. När jag gick upp bestämde jag mig för att ta med mig hunden och dra in till Fridhemsplan. Jag såg nämligen en väska som jag blev lite intresserad av i fredags på Åhlens. Jag älskar Kass-väskor där man får plats med massor av saker. Jag hade tidigare en från Stylesnob som jag älskade och det gjorde också min syster efter att ha lånat den en gång och efter lite övertalning bytte vi väskor med varandra. Istället fick jag en Tiger weekend bag som jag länge vart lite avis på. Men som sagt nu måste jag ha tag i en ny.... Tyvärr tyckte jag inte så mycket om väskan från Åhlens när jag tittade närmare på den, den är ju väldigt billig (299;-) vilket är toppen men den såg lite plastig ut vilket är mindre roligt :(

Det blir till att leta vidare...

Kommentera

Publiceras ej